donderdag, mei 03, 2007

Ice Pops

Vandaag kreeg ik voor het eerst bericht over mijn zakenpartner in Samoa, de Pacific.
Dear Mathilde,
This is an update on Ice Pops written by Elrico Muñoz:
Thank you for your loan. It has been disbursed to Faapopole Siuta by South Pacific Business Development in Samoa. We are excited to watch this business grow. Over the next 12 - 16 months, South Pacific Business Development will be collecting repayments from this entrepreneur and posting progress updates on the Kiva website.


Ze heeft het geld dus gekregen en kan aan de slag. Ik ben ontzettend benieuwd!
En zou het nu niet dubbel leuk zijn als ik de Staatsloterij zou winnen? Want dan kon ik haar gaan opzoeken en kijken hoe het leven daar is en hoe het met Siuta gaat.
Of zou ik het geld voor een dergelijke reis beter nog aan andere Kiva-klanten kunnen lenen?
Dat vind ik me toch dilemma's...

Geen opmerkingen: