maandag, februari 19, 2007

Eindelijk...

Ruim een maand nadat ik het plan opvatte, is het gelukt: op maandagochtend nog wel. Ik heb het Medisch Sport Centrum gebeld, kreeg iemand aan de telefoon èn kon zo maar een afspraak maken voor woensdagavond. Om 21.30 uur ga ik met ene Patrick praten over hoe ik mijn conditie kan verbeteren en buikspieren versterken, zodat mijn algemeen welbevinden erop vooruit gaat en ik rugklachten kan vermijden. Klinkt heel gezond en verantwoord, nietwaar?
Stiekem hoop ik er vooral in esthetisch opzicht bij te winnen.
Zo vlak voor de 50, met grijs haar gaan werken aan een mooier lichaam... is dat misschien een beetje gek? Kan me geen ruk schelen, want ik word er heel erg vrolijk van. Van de gedachte. Ik weet niet wat daar van overblijft, als ik in de doe-fase beland.
Wie dan leeft wie dan zorgt.

Geen opmerkingen: