vrijdag, maart 02, 2007

Na Pasen

Als we nog een beetje misselijk zijn van de Paaseieren (van kip of chocolade) ga ik op dinsdag 10 april met Broer, Zoon en Dochter naar de Melkweg om deze supervrolijke Britpop-jongens, the Fratelli's, heel intens te beleven.

(Die met die krullen hebben ze niet voor niets vooraan gezet op de foto: hij is duidelijk de leukste.) Ik kan me nu al verheugen over hoe Zoon uit zijn dak zal gaan op de muziek, vooral Henrietta spreekt daarbij tot mijn verbeelding, met deze als goede tweede. Ritmisch wat ingewikkelder, maar dat kan hij wel aan. Zeker weten.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ze zijn allemaal lelijk, Moeder ;)

Mathilde Dollekens zei

Ja, misschien wel, maar hij is dan nog het minst lelijk.
Ofzo?
Bevobbeld...

Anoniem zei

Hier Broer, het was supergezellig en leuk. In het echt viel het allemaal nog wel mee met die lelijkigheid....check maar even de foto's op Moeders mobiel. Wil je meer weten en zien check dan ook even http://www.deplatenkast.nl en ga naar News. Is in de loop van de week klaar. Misschien vanavond nog een interview met een van de 'broers'. Fratteli betekent in het Italiaans trouwens broer, da's wel weer leuk om te weten dach ik zo.