donderdag, augustus 17, 2006

De eerste keer

Mijn eerste keer was op 17 augustus 2006: bloggen in space.
Ik heb er zin in, loop al maanden rond met plannen om dit te doen. En nu -met de zomervakantie al meer dan de helft verstreken- is het gevoel "it's now or neverever" onverdraaglijk sterk geworden.
Dochter Jos bood aan om me te helpen, maar die heeft het al zo druk met haar eigen site.... dus ging ik zelf maar op zoek naar een blogspot.
Hier ga ik elke dag (is het voornemen) iets opschrijven over wat me op dat moment bezighoudt en waarvan ik het de moeite waard vind om het te delen met een anoniem publiek. Zelf blijf ik ook anoniem, vanwege de vrijheid die dat geeft.
Het blijft vast knoeien in het begin, maar ik wil er uiteindelijk één van de mooiste en leukste en interessantste blogs van Nederland van maken. Ambities? Verder niet, hoor.
Maar ik wil er foto's op en filmpjes en muziekjes. En veel reacties lijkt me ook niet gek.
Beam me up, Scotty!

Geen opmerkingen: