donderdag, april 19, 2007

Het gesprek

Gisteravond heb ik per sms nog zo'n tien dierbaren opgeroepen om rond de klok van 9.00 uur aan Dochter te denken. En vanochtend in een klas met 29 leerlingen heb ik verteld over het belangrijke gesprek dat op dat moment gaande was, hoe graag Dochter toegelaten wilde worden op het Media College en dat ik daarom even voor haar wilde duimen. "Als jullie met me mee willen doen, zou ik dat heel erg fijn vinden, want dan werkt het natuurlijk nòg sterker," heb ik eraan toegevoegd. Die lieverds wilden allemaal hun steentje bijdragen, dus een minuut lang draaiden we onze duimen in het rond om daarna weer verder te gaan met het ontwerp van ons eigen ideale land. (Het was een aardrijkskundeles.)
Het gesprek is aardig verlopen volgens Dochter. Na afloop werd er tegen haar gezegd, dat ze zich maar geen zorgen moest maken. "Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent, want je maakt mooie dingen en je hebt er plezier in." Naar mijn idee is daarmee haar motivatie en talent positief beoordeeld, toch? Binnen twee weken horen we de uitslag.
In de tussentijd nog iets uit haar port-folio.Het heet Envy en ik vind het wunderbar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Naaaaaaais:D