donderdag, april 12, 2007

Trots

Ik ben extra trots op Dochter. Ze heeft vandaag een begin gemaakt met het bouwen van haar eigen gallery-site. Daar is o.a. dit te vinden:
Lucster
Heeft ze helemaal zelf gemaakt en ik ben zeeeeeeer onder de indruk! Donderdag 19 april heeft ze om 09.00 uur een aannamegesprek op het Media College in Amsterdam en ze is zich daar heel serieus op aan het voorbereiden. Dochter wil Media Vormgever worden.
Ze zouden toch wel gek zijn om haar af te wijzen.
Echt van de pot gerukt.
I rest my case.

11 opmerkingen:

pj zei

Heeft ze dat echt zelf gemaak?
I'm impressed, als dat al iets betekent.

Mathilde Dollekens zei

Uit jouw mond betekent dat zeker iets!
En ja, dat heeft ze echt zelf gemaakt. Vet knap... of niet?!

pj zei

Vet te gek knap zelfs. Ik ga het binnekort op m'n site pleuren.

Mathilde Dollekens zei

Er zit wel copyright op, denk ik. Dus dan moet je eerst toestemming vragen, die ze je waarschijnlijk wel geeft, want ze is heel lief!

Anoniem zei

ja hoor, tuurlijk ^^

Mathilde Dollekens zei

Straks word je nog wereldberoemd in Eindhoven e.o.!

pj zei

Misschien nog eens een radio-interview we overheen?

Mathilde Dollekens zei

Ik zal het doorgeven!

pj zei

Dochter leest dit toch ook?

Mathilde Dollekens zei

Jawel, maar ik weet eigenlijk niet precies hoe vaak en vooral: hoe grondig?

Anoniem zei

heel grondig, alleen niet zo vaak ;)